whispers "hello, i've missed you quite terribly"

s o   y o u n g ,   l e t s   a b u s e   o u r   h e a l t h   a n d   h a v e   a   l i t t l e   f u n
i ' l l   d r i n k   t o   t h a t ,   l e t ' s   d r i n k   t o   t h a t

dagarna i den senaste veckan i mitt liv har gått snabbt, faktiskt, & det har bara inte blivit av att skriva! så som det blir ibland, you know. hursomhelst så tror jag inte att det har hänt så mycket speciellt förutom att;

1. mami min & emmast fyllde år i fredags! det blev kinan med mamma & pappa.
2. igår beställdes det såklart nya biljetter till mcfly - up close.. and this time it's personal tour.
(min trettonde, fjortonde & femtonde gång) behöver jag säga något?
3. igår var det lite partyfest med ida m & hennes vänner. vi drog till altona men vi var så gott som dom ända där, så vi stod där på dansgolvet & dansade i vår ensamhet!
4. niklas fyllde år igår!
5. jag åkte hem från ida imorse & åt upp tårtan från mammas födesledag.
jag åt den i badet (hur mycket tjockis kan man bli?)
& jag råkade sätta halva biten under kranen. ;< den klarade sig, dock.
6. jag saknar the main spud sjukt mycket idag. sjukkkt mycket.

jag vet att jag alltid säger att jag ska lägga upp bilder & jag ska! någondag, en dag. <:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0