the same energy now's a dead battery

i   w a n t   i t   a n d   i   n e e d   i t ,
i ' m   a d d i c t e d   t o   y o u

det händer för mycket & för lite i mitt liv som jag inte orkar skriva om, men idag var mysigt & slappt! vi började dagen i någon söt sal ovanför matsalen där vi blev indelade i grupper, så jag & två pojkar från mp1b gick ut & fotade till vårt gråa tema, sen blev det håltimme på ungefär två timmar. första timmen blev det massa söta lekar med mp'folk & andra timmen så gott som sov jag & det var skönt. <: jag har fortfarande hosta & halsont, så det blev ingen träning idag heller, istället stannade jag & tommy kvar efter skolan, mötte svenne, dom åt, jag drack coca cola, tommy klippte sig, vi skrattade, & tillslut hamnade vi någonstans där tommy köpte en stor varm oboy med grädde & sånna skumsaker som jag inte kan stava, som vi delade på alla tre. lagom gott, sådär. <: vi spelade kort, skrattade & missade bussen hem. men allt löste sig & jag kom hem tillslut! imorgon fyller jag år, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0