suddenly i forgot how to speak

t e l l   y o u r   b o y f r i e n d   i f   h e   s a y s   h e ' s   g o t   b e e f ,
t h a t   i ' m   a   v e g e t a r i a n   a n d   i   a i n ' t   f u c k i n g   s c a r e d   o f   h i m

jag har inte haft något intressant att berätta, tror jag, så jag har helt enkelt inte orkar skriva. <: men idag så!

min buss går klockan 06.27 & idag vaknade jag runt 06.50. kul liv. jag gjorde vad jag kunde & hann faktiskt med bussen tio över sju! fast jag fick ju göra en snabbsminkning på tågstationen i bromölla. -.- jag kom till skolan, började jobba med mitt nya arbete i expon & ja.. på samhäll redovisade jag om abort & det gick snabbt & smidigt, tror jag. hm. jag har haft hosta & blivit hesare hela veckan, & idag var ju inget undantag, så om ni hör någon som låter som att han är i målbrottet så är det antagligen bara jag.

när jag kom hem var maxen hema så jag sprang till han direkt! <: vi åt tacos (juste! idag blev det massa gott mcdonalds i skolan, också) & sen beställde jag flyg till nästa äventyr. :'> jag flyger till göteborg & möter upp spudie på flygplatsen i london, sen flyger vi tillsammans hem, igen! oh, vad jag längtarrrr. :'> nu är det bara boendet & tåg som måste bli klart också.

vid halv tio någongång gick jag hem till amanda & träffade henne, emmast & jannike lite. :> jag saknar mina vänner här hema faktiskt, som jag var så van vid att träffa varje dag innan. men vi gjorde egentligen ingenting mer än att se lite på mtv live & prata! ^-^ myspys. jag gick hem, kollade på nyaste avsnittet av skins & nu gör jag absolut ingenting. sen blir det för mycket skrivet också, känner jag, så hejdå. <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0