so good you've got to abuse it

i   w a s   i n   y o u r   a r m s ,   t h i n k i n g   i   b e l o n g e d   t h e r e
i   f i g u r e d   i t   m a d e   s e n s e ,   b u i l d i n g   m e   a   f e n c e

GRATTIS PÅ MIG! idag fyller jag ju år. <: det känns inte så mycket som det, men det gör jag faktiskt. dagen började men att paps gjorde lite oboy till mig i den årliga födelsedagskoppen som jag fick klunka snabbt för att hinna med bussen till skolan. vi skulle ha volleybollturnering, så vi bytte om & när vi var klara hade idisen en liten överraskning till mig! :'> jag äter ju alltid frukost på bussen, eftersom jag inte hinner hema, så ida hade gjort en egen liten frukost, med sötaste glaset, sötaste mackorna, sötaste korten & ja.. sötaste ida, helt enkelt! :'> jag blev glad & fick serpentiner(?) på mig! tihi.

vi spelade volleyboll, som sagt, & vi kom trea. det går rykten om att det finns fula bilder på mig när jag spelar & jag vet inte om jag vill se dom eller helt enkelt slippa. hm. jag vill nog se dom, ändå. vi var i alla fall hur bra som helst, peppade & hyllade håkan jeppsson! sen åkte jag hem & var hema vid två, yey. jag sov lite, eftersom jag var sjukt trött & åt kinamat såklart! sen kom mami & paps in på mitt rum helt från ingenstans & sjöng lite för mig & så fick jag lite paket. <:
morfar kom & vi fikade! jag skrapade lite lotter jag fick också, & jag vann! tro det eller ej. tio hela kronor. eller ja, trodde jag. MEN! det var dubbelvinst, så jag är tjugo kronor rikare. jag tror farmor kommer om en stund, så det blir väl lite firande till! tihhi, men det var nog allt. (jag känner mig mcfly'ig idag, också! det är mysigt.) tack till alla söta människor idag!

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Kommentarer
Postat av: LINDA.

söta emma är nu 17 hela år <33

2009-03-12 @ 14:04:41
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE
Postat av: HannaP

oh emma :O Grattis i efterskott, känner mig som en dålig människa nu när ja e helt sen me o säga de. men grattis iaf, hoppas du fick en fin födelsedag! :*

2009-03-23 @ 09:02:09
URL: http://hannapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0