the game is on again

t h e   w i n n e r   t a k e s   i t   a l l ,  t h e   l o s e r   h a s   t o   f a l l
i t ' s   s i m p l e   a n d   i t ' s   p l a i n ,  w h y   s h o u l d   i   c o m p l a i n

hello peeps. vad har ni gjort idag? jag har varit hos tandläkaren. igen! kul. eller kanske inte. hursomhelst! jag åkte till skolan efter att ha varit hos tandläkaren, & där var jag i ungefär en halvtimme innan vi slutade igen. jag gick till mcdonalds för att träffa damla, ida m, niklas, ari & jonas lite innan lovet & jag åt pommes. <: det var gott. sen tog vi tåget hem, jag, damla & ida, skrattandes lite ovanligt mycket, vilket alltid är kul! (thehhhe) sen åt jag kycklingtallrik & massa annat gott som finns här i världen. jannike kom hit en stund, sen karro & sen gick vi ner till idrottshallen en stund. <; efter det gick vi hem till karro & nathalie (karros' syster, alltså) visade oss massa coola trick hon hade lärt sig, sen kom jag nyss hem ungefär! jag har packat lite också, eftersom jag åker till norrköping imorgon! tidigt. -.- men det är ju värt det, thihih. fast jag har väl lite kvar, antar jag. jag har nyss dushat & sitter med en liten söt turban på huvudet, men funderar på att snart föna det. fast nu börjar det bli för mycket av ingenting, känner jag!

over & out, i say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0