sleepwalk with me

s o   t a k e   a l l   o f   y o u r   d r e a m s ,
a n d   m a k e   t h e m   w h a t   y o u   w a n t   t h e m   t o   b e

läääängesen! för längesen? förlåt igen. till dig linda & till dig spudie, mina trogna läsare! det har varit lite fullt upp & fel humör, helt enkelt.

vad har hänt sen i torsdags? det blev ju som sagt danmark med alla mp:or & det var helt okej! bussresan var väl det roliga egentligen, men jag träffade nytt folk & det är ju alltid kul. <: jag fick en sån liten godishamburgare av mysen min också! eller ja, den var ganska stor, faktiskt. men den är så söt så jag har inte velat äta den än!
när jag kom tillbaka till kristianstad gick jag till tåget & hämtade spuddddie! :'> vi gick till mcdonalds & åt lite pommes innan vi tog tåg/buss hem till moi. här gjorde vi vad vi är bäst på; åt & sov! mhm. på lördagen blev det kinis & melodifestivalen lite smått på i "bakgrunden". vi upptäckte också en helt ny sida av reemer & skrattade ihjäl oss lite smått! you me at six visade sig vara nästbäst i världen & jag blev glad. det blev söndag & spud lämnade mig ensam igen. jag kollade på skins & sov. hehhhhhe.

det var måndaggg & det var ingenting. inte vad jag kommer ihåg, i alla fall? jo, förresten. vi hade en livlig diskussion om homo-/bisexuallitet & det blev många erkännanden i klassen, kändes det som! igår blev det träning, fast jag hade sjuuukt ont i min mage hela dageeeen. idag har jag bara hunnit med skola, tror jag. ;o vi hade ljud & började intervjua till vårt reportage, så nu är jag tekniker/fältreporter! thehhee, ganska coolt om ni frågar mig. <; eller kanske inte. jag kom hem, åt & kollade på inspelade hells kitchen, skrattade åt matt, sov, kollade på top model, fel person vann, duschade, packade mina idrottskläder & nu sitter jag här. jag är jättetörstig & ska sluta skriva! laterrr.

(JUSTEEE! inte för att följa strömmen, men blink är tillbakaaaa. yey?)

Kommentarer
Postat av: Linda.

ema is back on track (Y) yey! =) <3

2009-02-12 @ 00:34:12
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0