remeber when we scratched our names into the sand?

i ' m   j u s t   o n e   d r i n k   a w a y
a n d   i ' m   b a c k   i n   w o n d e r l a n d   l i k e   i t   w a s   y e s t e r d a y

hej igen. jag är hemma igen & det känns lite tomt. det blev bilresa hem med tre män (eller ja, två män & en kille, kanske man ska säga egentligen) & det gick mycket fortare än vad jag trodde det skulle göra, faktiskt. när jag kom hem hade mami lagat kyckling & pommes som jag åt innan jag la mig i soffan & kollade på massa inspelade hells kitchen avsnitt. <; sen sov jag till nio någongång, såg slutet på melodifestivalen, & nu sitter jag här. jag ska snart poppa lite popcorn & se på skins, efterlängtade avsnitt fem. spudie gav med sig utan någon större fight & lät mig se avsnitt fyra hema hos henne! jag känner att jag inte ätit tillräckligt med onyttigt hos spud, därav popcornen. <; hm. aja. det finns väl inte så mycket mer att skriva egentligen, jag & spud har helt enkelt gjort vad vi är bäst på; vara uppe på nätterna, sova på dagarna, äta & dricka cola. (& sett tusen filmer, förståss) mer kräver jag inte heller, så min vecka har vartit super. <:

men nu orkar jag faktiskt inte mera, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0