it's like the only company i seek is misery all around


i t   w a s   j u s t   a   k i s s ,   b u t   i   c o u l d   s e e   y o u   m e a n t   i t ,
t h e   s a d d e s t   t h i n g   f o r   m e ,   w a s   i   t r u s t e d   y o u   e n d l e s s l y

idag ville jag mest bara berätta lite om igår innan jag går & gör annat som jag egentligen redan borde vara klar med. (eget arbete om abort)
mamma väckte mig tidigt & berättade att mina nästkusiner var på väg till oss, eftersom dom precis kommit till olofström. det tog emot lite, men efter någon timme kom jag upp, drog på mig mina jogging & så kom dom. det är ju visserligen alltid kul & ses eftersom vi nästan aldrig gör det, plus att dom hade med sig en liten tjej som var galet full av energi! ungefär två år var hon, har jag för mig. dom drog hursomhelst igen efter några timmar & jag började fixa mig lite. vid fyra tog jag bussen till ida, sen kom damla & mysen också, såklart! vi gick & åt, vilket var hur gott som helst, mysen åkte hem igen & kvar blev jag, ida & damla. vi spenderade kvällen genom att spela spel, typ twister & sånt kul! vi har nog några fula bilder på det någonstans, så det kanske kommer upp såsmåningom. mer behöver jag inte berätta, känner jag!

vi vaknade någon gång i livet & tog elva-tåget till skolan. det visade sig att vi hade varken mentorstid eller kärnmedia, så vi hade ju kunnat komma två timmar senare, men det var ju lite försent för det nu. -.- ida gick istället & tog ett nytt hål i örat, sen gick vi någonstans & åt, hela gänget. >-< eller ja, det var ju bara tommy & bella som åt idag. sen har jag bara ätit glass!



annars vill jag bara tacka någon i världen för fyra av dom bästa männikskor på denna jord.


you're my sun when the rain is falling in, you're the moon when the night comes,
you're the air that i am breathing, you're the ones that make me believe in destiny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

texten stämmer verkligen <3

2009-02-24 @ 01:32:35
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0