i'll keep you my dirty little secret

s o m e h o w   i   k n e w   t h a t   i t   w o u l d   b e   t h i s   w a y ,
s o m e h o w   i   k n e w   t h a t   i t   w o u l d   s l o w l y   f a d e

hej peeps. förlåt att det inte blev något igår, men jag orkade inte riktigt. vad hände? jag var i skolan bara, som vanligt, & på kvällen blev det fotbollsträning. det var kul. <: & juste! jag & tommy gick till kebab city(?) & åt på maten, så jag köpte en pommes. men det tar inte slut där! den var aaaasstor! ;o & god. <: det var min tisdag.

nu sitter jag i skolan igen, har precis varit hos tandläkaren. när jag kom tillbaka till kristianstad gick jag in på mcdonlads & köpte chokladmilkshake innan jag skulle till mediekunskapen, som jag märkte att vi inte ens hade nu. så, det slutade med att jag hamnade i datorsalen tillsammans med mina nördar till vänner. alla tre sitter & spelar spel, men jag roar mig på annat sätt. <; ikväll måste jag jobba med gaza-arbetet så vi får se om det blir något mer här! laterrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0