i can't take another night on my own

i ' m   m a k i n g   a   l i s t   o f   t h i n g s   t h a t   i   m i s s ,
w h e n e v e r   w e ' r e   f a r   a p a r t

jag är trött i hela kroppen & jag har saker att göra, egentligen. jag har i alla fall jobbat lite med mitt arbete om abort, men jag måste ta tag i mitt liv & läsa ut min bok till engelskan. -.- jag orkar inte. jag lyssnar på mcfly & har kollat lite flyg idag! jag vill att det ska bli lördag & att biljetterna ska släppas! hm. idag har jag hursomhelst bara varit i skolan & mått halvdåligt. jag har ont i huvudet & jag vill verkligen inte bli sjuk. -.- berättade jag om hjärtat jag fick av tommy igår, förresten? ett litet mjukis hjärta som en sen alla hjärtansdag present. <: sötaste lilla tommy. helt oskyldigt alltså, vi fjantar oss.

jag vill färga mitt hår brunt igen, tror jag, så jag måste köpa hårfärg någon dag i mitt liv också. plus en present till mamma som fyller år på fredag! fast jag vet ju redan vad, så. <: tihhi. jag hade tänkt lägga in lite bilder idag, men sen kom jag på att jag hade ju inga av dom jag hade tänkt lägga in, så det får bli någon annan dag. nu ska jag vara duktig, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0