stay up all night with the stars

s o   s l e e p   a l o n e   t o n i g h t ,   w i t h
n o   o n e   h e r e   j u s t   b y   y o u r   s i d e

jag är så trött & seg, så sjukt trött & seg. igår var både kul & mysigt, jag insåg verkligen hur många jag saknar från högstadiet, fast att det bara har gått ett år. (samtidigt känns det sjukt konstigt att det redan var så längesen!) kvällen började här tillsammans med jannike & emmast, helt plötsligt hade det blivit en miniförfest hos mig, så då satt vi här, åtta stycken & trängdes på mitt lilla rum! vi åkte till kyrkhult & hade det mysigt, helt enkelt!

idag vaknade jag vid nio, mot min vilja såklart, & det första jag såg när jag vaknade var ölburkar, flaskor & glas lite överallt på rummet. kanske inte det mysigaste att vakna till, men eftersom vi inte var så många här var det ju inte så farligt. vid halv elva var jag tillbaka & fixade håret hos anneli lite snabbt innan skolan. jag & damla träffade ida bus i bromölla & efter det kom det fler & fler välbekanta & omtyckta ansikten, älskade mp1a, nu mp2a, är återförenade efter en lång men alldeles för kort sommar! underbart att träffa mina älsklingar. :'> efter skolan hade mami & paps kommit in i stan för att äta kinamat, men det var stängt, såklaaart. lite sadface blev jag, men vi gick & åt annan god mat istället! jag kom hem & sov någon timme innan träningen, som förresten gick illa. det märktes verkligen att jag inte har tränat dom senaste veckorna & jag kände mig verkligen hur dålig som helst, men hade jag fått välja mellan att träna eller åka till italien igen, hade jag lätt valt italien, så! nu sitter jag i alla fall här i min ensamhet på mitt rum & känner mig lite halvt nere av samma anledning som alltid, men jag blir samtidigt glad tanken av att jag ska träffa alla mina busar igen imorgon! dock inte lika glad över att ställa klockan på 05.15 varje morgon igen, men det är ju lika bra att vänja sig. uschusch.

håret är förresten en bra bit kortare än vad det var innan, men det känns väl bra, jag måste bara vänja mig. jag saknar redan mitt långa hår lite, men det är lite roligare & fräschare nu, så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0