i think i am losing what's left of my mind

e v e r y o n e ' s   a   l e t d o w n ,   i t   j u s t   d e p e n d s
o n   h o w   f a r   d o w n   t h e y   c a n   g o

gissa vem som är tillbaka? jag vill inte lova att jag kommer vara duktig & att jag verkligen kommer orka skriva, men hysfat bra ska jag nog kunna bli igen! jag gör det nog lite halvt för mig själv, det är ju så skönt att bara sätta sig ner & skriva av sig ibland. men såklart för alla mina tusentals läsare också!

så, vad har jag gjort sen den 18mars'09? det har hänt alldeles för mycket & för lite i mitt liv & jag kommer säkert inte ens komma ihåg att skriva hälften. jag har träffat nytt folk, vilket jag älskar! vissa under riktigt bra omständigheter & vissa under sämre. mitt humör går upp & ner hela tiden, jag har & har haft lyckliga stunder samtidigt som jag ibland bara vill lägga mig i en grop & gråta för att jag känner mig så sjukt jävla nere av olika anledningar. jag har sett mcfly fyra gånger sen sist också: den 1maj i london, 2maj i southend, 3maj i ipswich & den 17juli i rochester. det var toms födesledag & jag bara älskar mina älskade pojkar mer & mer för var dag, dom gör mig gladare än någon annan kan. jag har ju (obviously) haft fina stunder i england & käraste london med lika underbart folk som alltid. samtalen jag älskar har inte blivit av på alltför lång tid & min telefon ringer inte lika ofta, men jag har ju mina fina här hemma så jag är okej.

dom senaste veckorna spenderade jag utomlands med syster, mamma & pappa! vi åkte till prag, sen till milano & kollade på alla modegator i värmen, till pisa & kollade på det lutande tornet, (för det är ju sånt man faktiskt måste se någon gång!) sen vidare till baia domizia där vi spendera en vecka i 45-50 graders värme i solen & havet bara någon minut iväg! underbart, kallar jag det. ett snabbt besök i pompei (?) blev det också. jag kom hem i tisdags natt, så onsdagen spenderades med saknade vänner, torsdagen med min absolut bästa kompis i hela världen & i fredags åkte jag till göteborg där det blev liseberg med syster. det är ju inte riktigt lika spännande & kul som det var när man var mindre, men vissa karuseller får jag helt enkelt inte nog av, jag älskar ju trots allt bergochdalbanor! nästa dag blev det bara stan & så träffade jag farfar min, göteborg i sig är faktiskt inte lika spännande längre, inte så som det brukade vara. åker jag dit för att träffa lindie så är det såklart värt det, men eftersom hon & spud'en inte kunde ta sig in i stan hände det inte så mycket i mitt liv. igår blev det i alla fall fotboll, ifk göteborg - helsingborg! det började bra & ifk ledde med 2-0 i första halvlek, men det slutade 2-2. bra match i helhet annars, den var spännande! vi åkte hem, åt på mcdonalds & kvällen spenderades med emmast, jossan & jannike! <:

världens bästa bror har lämnat sverige för att utforska sydamerika & kvar lämnade han sin dystra lillasyster. jag saknar honom efter redan tre veckor & det känns så tomt att inte bara kunna ta upp mobilen för att ringa honom. jag blir tårögd av tanken, men jag vet att han har det bra så jag är samtidigt glad, förstås! ni som är nyfikna kan följa bloggen; maxisydamerika.blogspot.com

eftersom det inte är min starka sida att ladda upp bilder så får vi se hur det går med det också, ni borde inte få upp alldeles för höga förhoppningar! om en timme ska jag i alla fall ner till hårstrået där anneli väntar på att klippa av mitt hår! :'o jag börjar bli nervös & ska nog inte klippa det så kort som jag hade tänkt från början, jag vågar inte! det blir nog mest det slitna, vilket det finns mycket av, om jag inte ångrar mig i sista sekunden & faktiskt klipper det hyfsat kort. vi får se helt enkelt! senare ikväll blir det klassfest med f.d. 7-8-9e&e2, det ska faktiskt bli kul att träffa allt folk som jag aldrig ens ser ute längre! spännande & myspys. <: imorgon börjar skolan & samtidigt som jag faktiskt längtar efter alla mina mp'älsklingar som jag inte har träffat på evigheter så känner jag redan ångesten för tidiga morgonar & sena eftermiddagar. engligt mitt shema går jag till fyra & fem varje dag! yes, kanonkul. (y) så blir det som jag anar åker jag hemifrån halv sju varje morgon & kommer hem runt sex & sju på kvällen! kommer bli spännande att se hur det kommer funka.

det här har nog blivit lite för långt för att det ens ska kunna vara intressant eller kul att läsa, så jag lämnar nog bloggen här & så får vi se när jag kommer tillbaka nästa gång! om jag ens kommer tillbaka? hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0