you turned your back like i knew you would

w h a t ' s   p o p p i n ' ?

ännu en gång har jag varit seg med att skriva & jag säger förlåt! förlåt. i torsdag hände det inte så mycket, vi såg på film i franskan & på engelskan snackade vi bara lite om this is england & så. sen blev det idrott & fotboll, som jag inte var världens mest uppspelta barn över at first (eftersom jag hade helt fel skor) men när vi väl började spela var det sjukt kul & jag saknar det lite, eftersom jag inte tränat på evigheter.

igår fick jag börja med att åka in till tandläkaren i karlshamn igen, & sen tog jag tåget till kristianstad halv nio! det var avslutning på teatern med lite sång & dåliga skämt, sen drog jag & mina kära & fikade lite. ^-^ efter det handlade jag klart så gott som alla julklappar innan jag begav mig hem igen för att äta kycklingtallrik & fixa mig för kvällen. (samt framkallade lite bilder) vid sju kom vi fram till bella (jag, damla, mysen, möllis, homlis & grön) & började vårat julfirande. ^-^ det blev lite krångel med att hitta ett playstation2, men tillslut kom damla & holmis hem med ett & det blev singstar. ;> lite jag har aldrig & dans uppträdande av bella & mysen blev det också, men bäst av allt; julklapparrrr!
vi hade lottat vilken vi skulle köpa till innan, fast ingen visste vem den andra hade, så det var lite smått spännande. :> damla hade tydligen mig i alla fall & hon hade köpt marsipan & en high school musical 3 kalender! :'> så sötast i världen var hon! jag blev gladddd. well: jag var hemma igen vid två någongång & somnade ganska snabbt!

i g å r   v a r  h u r s o m h e l s t   s j u k k k t  b r a .


idag vaknade jag vid halv tre någongång av ett sms & sen har det väl inte hänt så mycket efter det. (förutom the hills, där jag blev irriterad på whitney) jag känner mig lite nere idag av någon anledning & jag vet inte varför. helst av allt hade jag nog bara velat ha någon här att bara slappa & göra ingenting med, men antagligen kommer jag sitta här & framför tv:n hela kvällen istället. möjligtvis slå in lite julklappar! kanske städa, om jag orkar. men nu känner jag att det här börjar bli lite för långt så..

s e e   y o u   a r o u n d ,   p e e p s .

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg design. Gjort den själv?

2008-12-20 @ 19:24:45
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0