you had us all convinced

o h   h e r r e g u d

dags för uppdatering, kanske? just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om veckan, den har väl varit som vilken vecka som helst? vi hade redovisning om berättarglädjen i onsdags! mitt bokomslag var inte klart, men ändå. det var sjukt roligt att se hela mp1as' filmer! (speciellt antons') jag gjorde klart en del på graf, vilket kändes ganska skönt, och sen var det inte så mycket mer med det. jag kom hem vid sex, sov lite & kollade på greys' anatomy!
i torsdags hade vi bara idrott! det blev dans, amerikans fotboll & lite frisbee grejs. det var kul. igår var det lucia, sen expo där jag fortsatte bygga på mitt nerbombade hus & så såg vi lite av this is england på svenskan. efter det var det prov i samhäll & på mediekunskapen såg vi mp1bs' filmer! också sjukkkt bra! eller ja, vissa alltså. efter skolan blev det ikea, men jag hittade typ inget av det jag skulle ha. ;< min plan var att köpa ny säng, spegel, kuddar, nya sängkläder, gardiner, rullgardin & ramar. jag hittade bara kuddar, rullgardin & en ram. -.- fast, alltid något.
sen vann ju kevin idol, såklarttt! min tre röster kanske hjälpte till lite? thihi. oh, jag var så gladddd! he's so worth it & det kom till & med en liten tår när han sjöng vinnarlåten! (& jag är inte ens en sån liten sucker för idol?)
så, förutom att kevin vann var kvällen sämst i världen, men det behöver vi inte ta upp här.

imorse vaknade jag av att någon hoppade ner jämte mig i sängen, så jag blev irriterad (eftersom jag trodde det var pappa) men när jag kollade upp var det världens bästa max! jag visste inte alls att han skulle komma idag, så jag blev gladgladglad. :> annars händer det inte så mycket idag, jag ska kanske ut gå en runda om jag har ork nog till det.

erh. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0