we're one and the same

a t t   n i   a l l t i d   s k a   v a r a   s å   b ä s t   i   v ä r l d e n

jag ska inte säga så mycket mer än att jag får rysningar varje gång
& att jag inte kan få nog, helt enkelt. (fast det visste ni antagligen?)

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=48392776

_________________________________________________

idag hade vi jordbävning här hemma. en liten men läskig. det var ganska konstigt & jag har aldrig riktigt varit med om något sånt innan! det blev mycket prat om det i skolan, eftersom alla hade känt den, så det blev väl dagens ämne ungefär! jag hade egentligen velat lämna det där, lite sådär tvärt & chockerande, men jag känner att jag vill berätta att jag & damla stannade kvar i stan & jag köpte mig en klänning till jul & nyår, en liten enkel svart bara, dock. but i like it simple! det är skönt att jag tillslut hittade en som dög, faktiskt. sen blev det lite julklappar (två stycken) & så sprang jag ett litet ärende & köpte linser till syster. (HON KOMMER JU HEM OM EN VECKA! ^-^)

that's about it, nu är det åter till spudie.
l a t e r   d u d e s. (disneyland, tihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0