we know it's not the last time

t i l l b a k a   i   g ö t e b o r g

ja, efter många hundra miljoner gånger är jag tillbaka i göteborg igen. paps skulle åka hit idag & hälsa på farfar lite, så efter lite tvekan jag bestämde mig att följa med. så nu sitter jag här hemma hos farfar min! jag har inte sett han på jättelänge så det var kul. :> vi har varit nere & köpt lite godis & så för en stund sen & sen blir det väl kanske en film eller något lite senare. imorn får vi se vad som händer & på tisdag hämtar vi världens bästa sofia på flygplatsen. :'> ohhh, vad jag längtarrr!

jag skriver väl antagligen något litet imorn också, men nu vet ni vart jag håller hus någonstans, iaf!
g o o d b y e   f o r   n o w

Kommentarer
Postat av: linda

good juul!

2008-12-22 @ 21:26:09
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0