walking through the same old street

y o   &   y o

hej peeps. idag var rörlig bild i skolan sjukt kul & jag längtar tills nästa lektion när vi ska klippa ihop allt. :> sen har jag varit hos tandläkaren idag också. (som alltid. -.-) jag visste inte alls vart det låg någonstans, eftersom det var första gången jag gick i kristianstad, så jag fick följe av en av mina kamrater.

annars har det inte hänt så mycket idag, antar jag. jag fixade nyss lite i min garderob, om det räknas? ja, det måste det ju visserligen. det är ju trots allt min blog. ;> & just nu hade jag tänkt skriva mitt julkort to a certain someone (tihhi) & sen ska jag antagligen lägga mig i sängen & drömma om någon kolsyrad dricka. det hade varit gott. & kanske en lussekatt? yumieyumie.

sov gott & så, då!
o v e r   &   o u t .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0