this song is pointless

e l l o   y ' a l l

idag mår jag lite bättre igen, fast illamåendet & huvudvärken sitter fortfarande kvar lite. så, jag & spudie kom tillbaka som på gamla tider igår & la på efter ca 7 timmar & 25 minuter. i love those kind of nights! sen somnade jag någon gång, vaknade vid ett, tror jag? ahja, jag satt mest vid tv:n ett tag bara, sen började jag packa upp lite till på mitt rum. klockan fem blev det såklart the hills innan paps började koppla in den nya tv:n. så, nu är den & dvd:n klara på rummet & jag har ägnat en del tid åt att fixa alla kanaler & så! sen drog han & jag till willys, så nu har jag precis ätit en jacky chokladpudding. gott! ikväll hade jag tänk att jag skulle se den dära britney spears dokumentären! fast oj, det är ju typ bara en halvtimme till, märkte jag nu. ;o ahja, den är förhoppningsvis bra. kanske hörs sen? so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0