red lips, hair and fingernails

t h e   d a y   h a s   c o m e

ohyes people. idag tog jag steget & blev rödhårig. jag har ju tänkt på det ett bra tag nu, men aldrig tagit tag i det riktigt, så jag drog mig ner till h&m efter skolan & köpte hårfärg, sen var det bara till att göra det. ^-^ så nu sitter jag här som ett litet redhead, lite ovant. nog med det! jag köpte iaf klämmor & mascara också. ;>

idag började vi förbereda oss för live sändningen vi ska ha någon gång i livet (radio), så jag bestämde mig för att sköta tekniken så får jonas & ari vara programledare. förhoppningsvis får vi tag i sibel också. det var kul iaf & vi har en del idéer, faktistk! annars hände det inte så mycket i skolan förutom en liten julshow(x2) av två mattelärare. >-< en på piano & en på trumpet. det var.. bra? dom kunde ju sin grej iaf, & that's the point!
så, that's it for tonight. ^-^

t h i s   i s   g o o d b y e
;>


Kommentarer
Postat av: H *

- thats hot .

2008-12-17 @ 20:45:12
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0