no comment

u s c h   &   f y

jag har blivit sjuk igen & jag orkar inteeee. jag hatar det & jag hatar det. det började väl egentligen igår när jag skulle till skolan, men jag tänkte att jag skulle åka ändå & se om det kanske blev bättre, men efter halva vägen, alltså i bromölla, tog jag bussen hem igen för det kändes som jag skulle spy hela vägen. jag var hemma igen vid åtta, somnade direkt & sov, utan att vakna en ända gång (tror jag?) till klockan tio i fem, eller något. efter det blev det bara värre & värre hela tiden, med feber & massa annat som ni antagligen inte ens vill veta. mami & paps överraskade dock mig med att ha köpt en ny tv & en ny dvd till mig. då blev jag lite gladare, iaf! sen sov jag så gott som ingenting inatt.

idag kände jag mig lite bättre, men fortfarande inte frisk. dock ingen feber! fast det kändes så. jag har inte haft någon aptit varken igår eller idag, men det kommer förhoppningsvis imorgon & jag är glad för att jag känner mig bra nog för att äntligen sätta mig vid datorn en stund! ikväll ska jag bara ligga i soffan & se på tv, ungefär. nu vet ni! tack för mig.
(jag skrev förresten önskelista idag ^-^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0