mr. boredom seem to like me

y e t   a g a i n

mhm. nu sitter jag här igen &  har absolut ingenting att göra. det blev inget med mina kära vänner, utan istället har jag spelat tv-spel & piano hela dagen, men det är ungefär allt jag har kunnat ådstakomma. -.- eller, jag har ätit lite pizza också! till frukost blev det chokladtomte & coca cola, yumie. <:

igår drog jag mig hem till karro med emmast, sara, jannike, jossan & amanda, så jag fick lite uppdateringar över vad som händer här hemma i olofström, nu för tiden! det blev hursomhelst mest snack & lite goda popcorn.

nu ska jag väl sätta mig i min sackosäck & spela lite till snowboard innan jag tröttnar på det & gör något annat tråkigt istället. jag känner lite för att se finding neverland faktiskt, (eftersom att den är så bäst i världen & jag är på johnny depp humör!) så antagligen blir det till att se den också, så småningom. <: hejdå sålänge, då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0