i'm not tired enough to sleep

n u   s i t t e r   j a g   h ä r   i g e n
&   h a r   a b s o l u t   i n g e n t i n g   a t t   g ö r a

helt dött. jag vaknade vid lite över ett någongång, & sen dess har jag inte gjort något mer än att ligga i sängen & sitta lite vid datorn. jag tog dock tag i mitt liv & fixade lite kyckling & pommes till mig själv (eller ja, mami hjälpte väl till en hel del) & så satte jag mig i sängen igen & kollade på down under with mcfly. det var ett tag sen nu, känner jag.

men nu är jag hursomhelst tillbaka här igen & har som sagt ingenting alls att göra.  jag är så uttråkad!  det blir väl att se på någon film & kränga massa gott, tillslut.
very well then, det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0