i need you here tonight

j a g   h a d e   k o n s t i g a   d r ö m m e r   i n a t t ,
k o n s t i g a   m e n   l i t e   b r a

det blev inte av att skriva igår, men dagen började iaf med ikea där vi handlade lite småsaker & så! efter det blev det vidare in till stan & göra ingentnig typ, vi åt kinamat & bara gick runt lite. på kvällen någongång gick vi till liseberg & kollade julmarknaden! det var precis så fint som jag kommer ihåg att det var sist, thi. vi kollade på isshow där en av mina släktingar tydligen var med & det var sjukkkt bra! det var nog stjärnor på is om något. dom hade tydligen vunnit vm tre gånger eller något också, så dom var världens bästa konståkningslag eller något! & så var det kristoffer berntsson också, sveriges bästa konståkare tror jag det var. hm, det var som sagt sjukt bra iaf! det var inte så mycket mer med den dagen, den var bara lite vad jag kallar chill. <;

idag åkte jag & paps till flygplatsen för att hämta världens bästa sofia som kom hem idag. :'> ohh, vad jag har saknat henne, märker jag nu! hon hade köpt med sig en top of the pops till mig på flygplatsen iaf, thi. vi åkte iaf tillbaka till farfar & åt lite innan vi begav oss hem mot olofström igen & så kom jag väl hem för en timme sen, eller något! max är hemma också, så det känns helt kul att hela familjen är här. :> ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, jag är ganska trött faktiskt.

e n   d a g   k v a r   t i l l   j u l k l a p p a r n a



-------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------


h a r r y  mark christopher  j u d d
it's your day, indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0