första dagen i sista månaden

t i l l b a k a  t i l l   e t t   n y t t   h e m

jag är 'hemma' igen, fast än det kanske inte känns riktigt hemma än. det är den andra & slutgiltliga lägenheten nu & jag trivs sådär, antar jag! jag behöver kanske bara ge det lite tid, eller något sånt. jag vill egentligen bara hem till huset igen.

jag känner mig ganska seg idag, så jag berättar allt som hände någon dag nu snart, men inte ikväll helt enkelt! för er som orkar läsa & så, that is. just nu ska jag nog bara se lite på tv & bli lite trött igen, innan jag går & lägger mig. så.. nu vet ni iaf att jag lever!

för övrigt var såklart england   b ä s t   i   v ä r l d e n  som alltid.
(for now we'll say goodbye, but we know it's not the last time)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0