dagen efter

&   j a g   ä r   u t m a t t a d

eller ja, det känns lite så i alla fall. imorse gick jag upp någongång vid halv tolv tror jag, eftersom vi skulle till farmor & äta middag som varje år, dagen efter julafton. efter att har varit där i några timmar begav vi oss hem igen & jag började göra mig iordning lite med dusch & sådära. vid lite över sex någongång åkte jag hem till karro, sen efter det blev det förfest i klubbstugan för dom som skulle till balders, så jag hängde med dit för att träffa alla & så. vid nio åkte jag hem & gjorde mig lite god hasselbackspotatis innan jag, sofia, mami & paps kollade på elf! jag har ju sett den innan, men den är lite småkul så det gör inget! bebisen i slutet är sötast i världen också, & jag förstår inte hur sis'min kunde missa den första gången hon såg filmen! ack, ack..

annars läste jag ut vingklippt ängel idag också! den var riktigt bra faktiskt, obehaglig som fan lite då & då, men bra! jag vet inte riktigt varför jag tycker den är bra, men tydligen så tycker jag det eftersom jag inte ville sluta läsa, så.. den var bra, helt enkelt! worth reading, om man säger så.

jag får se lite vad som händer imorgon, & antagligen får ni också veta någongång! tihh.
sov gott & så sen då?  s a y   g o o d n i g h t   a n d   g o .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0